نگاهی به ورزش و تغذیه

همه چیز را همگان دانند

ج هفته سوم
ساعت ۸:٥٧ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٧/۱٠/٢۱  

سلام به همه دوستان

 

 برنامه ورزشی١٧/١/٢٠٠٩ - ٢۴/١/٢٠٠٩

               
    نرمش صبحگاهی برنامه خودم برنامه 10 هفته ای  
    پیاده روی   ارام پیاده روی تند(ورزشی) دویدن رام  
  شنبه ---          
  یکشنبه ١٠دقیقه           
  دوشنبه ١٠دقیقه   ٢٠ دقیقه        
  سه شنبه ١٠دقیقه           
  چهار شنبه ١٠دقیقه           
  پنجشنبه  ١٠دقیقه          
  جمعه  ---          
               
  مجموع            
               
         

 

 

   

برنامه غذایی

                 
    6:30 الی 7 10 الی 10:30 1 الی 1:30 4 الی 4:30 8 الی 8:30 9:30 الی 10:30  
    صبحانه 2 نهار 4 شام 6  
  شنبه              
  1شنبه              
  2شنبه              
  3شنبه              
  4شنبه              
  5شنبه    سیب سبز  یک عدد موز پلو کباب در پارک  ----   نیمرو  
  جمعه ----   چای و نان پنیر ---  دعوت در رستوران هتل اتلانتیس جمیرا پالم   ---   چای شیرین  
                 

  * دوستان عزیز برنامه غذایی به چه علتی نمی دانم پاک شده بود! و من هم روز شنبه فقط همین ها در خاطرم مانده!


 
ج هفته دوم
ساعت ۸:۱٥ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٧/۱٠/۱٩  

سلام به همه دوستان

 

 برنامه ورزشی١١/١/٢٠٠٩ -١٧/١/٢٠٠٩

               
    نرمش صبحگاهی برنامه خودم برنامه 10 هفته ای  
    پیاده روی   ارام پیاده روی تند(ورزشی) دویدن رام  
  شنبه  --  ٣٠دقیقه        
  یکشنبه ١٠دقیقه           
  دوشنبه  ١٠دقیقه  ٢٠دقیقه        
  سه شنبه  ١۵دقیقه          
  چهار شنبه  ١۵دقیقه          
  پنجشنبه  ١٠دقیقه          
  جمعه    ١٠دقیقه        
               
  مجموع            
               
         

 

 

   

برنامه غذایی

                 
    6:30 الی 7 10 الی 10:30 1 الی 1:30 4 الی 4:30 8 الی 8:30 9:30 الی 10:30  
    صبحانه 2 نهار 4 شام 6  
  شنبه شلیل یک عدد + شیر کاکائو سیب ترش یک عدد   موز یک عدد پرتقال یک عدد    مرغ با کمی برنج + یک خروار سالاد چای شیرین   
  1شنبه شیر کاکائو + ٣عدد ساقه طلایی(تازه پیداش کردم)   سیب قرمز  موز یک عدد +٧ عدد بادام + یک عدد ساقه طلایی  پرتقال یک عدد کتلت قارچ +نون و گوجه فرنگی   بستنی  
  2شنبه  یک عدد نان سوخاری + الو سیاه یک عدد  سیب قرمز  ۴ عدد نان سوخاری پرتقال یک عدد   باقالی قاتق ٢٠٠گرم +نان + ماست موز و نارنگی یک عدد + نان وپنیر و چای شیرین   
  3شنبه شیر یک لیوان +یک عدد نان سوخاری + یک عدد شلیل   سیب سبز باقالی قاتق ١۵٠ گرم + نان + یک عدد موز  پرتقال یک عدد   باقالی پلو با گوشت نصف بشقاب گلابی + زردالو + توت فرنگی + ٢قاشق کارامل   
  4شنبه شیر یک لیوان +(نان سوخاری  + تخم مرغ ابپز +  الوسیاه )یک عدد +توت فرنگی ٢عدد  سیب سبز ماکارونی١٠٠گرم + موز یک عدد   یک عدد پرتقال ماکارونی نصف بشقاب  ماکلرونی نصف بشقاب   
  5شنبه شیر یک لیوان + نان سوخاری یک عدد + الو سیاه   سیب + یک عدد ساقه طلایی  مرغ با برنج و سالاد  پرتقال  ماکارونی نصف بشقاب  توت خشک + گردو  
  جمعه    نان پنیر +چای شیرین  قورمه سبزی  سیب زمینی سرخ کرده  تن ماهی  چای شیرین  
                 

 * هدف در این هفته کم کردن حجم وعده ها هستش که چند وقت هستش کنترلم نسبت بهش کم رنگ شده!

*دوشنبه! تا امروز که وضعیت جالب نبوده!‌شاید بگین خوبه! کم میخوری ! یا کالریت در حد خودت نیست! جواب قسمت اول که واضحه کم خوردن خوبه اما تقسیم مساوی وعده های غذایی مهمه! از نظر کالری هم برای این کمتر گرفتم چون کارم زیاد تر شده و فعالیتم کم! یعنی بیشتر مواقع نشسته ام پشت میز!

ارام عزیز چون ادرس وبلاگت رو اشتباه نوشتید و با درست کردن وارد سایت دیگری میشوم با شرمندگی اینجا جواب سوالتان را می نویسم! کالری پایه من با وزن فعلی ٢٣٣۵ کالری و برای نگهداری این وزن ٣٢١١کالری لازم دارم و برای کاهش وزن در حد نیم کیلو ٢٧١١کالری هستش! لازم به یاداوری هستش این کالری ها بر مبنای فعالیت کم در نظر گرفته شده.

*سه شنبه: به دو علت ورزشم در این هفته کم رنگ شده! دردی که از قدیم در زانو داشتم و باید مراعات کنم تا باعث توقف کارم نشه ٢- یک مقدار خستگی کاری و ایجاد بی نظمی در برنامه! سعی میکنم امروز کارهایم را مدیریت کنم

 

 


 
ج هفته اول
ساعت ۸:٠٥ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٧/۱٠/۱٥  

 سلام بر تمامی عزیران و دوستان

امیدوارم که با برنامه ریزی درستی که انجام داده اید بدون نیاز به همراهی  تا امروز به اهدافتان رسیده و به خواستتان نزدیک تر شده باشید.

از این هفته با توکل به خدا سعی می کنم مانند سابق در کنار دوستان باشم و در تعاملی دوطرفه از دستاوردهای یکدیگر بهره ببریم!

برنامه ورزشی ۴/١/٢٠٠٩ -١١/١/٢٠٠٩

               
    نرمش صبحگاهی برنامه خودم برنامه 10 هفته ای  
    پیاده روی   ارام پیاده روی تند(ورزشی) دویدن رام  
  شنبه            
  یکشنبه  ١٠دقیقه       انجام شد  
  دوشنبه  ١٠دقیقه          
  سه شنبه  ١٠دقیقه      ١۵دقیقه  انجام شد  
  چهار شنبه  ۵دقیقه          
  پنجشنبه  ١٠دقیقه  ۶٠دقیقه        
  جمعه            
               
  مجموع  ۴۵دقیقه  ۶٠دقیقه    ١۵دقیقه    
               
         

 

 

   

برنامه غذایی

                 
    6:30 الی 7 10 الی 10:30 1 الی 1:30 4 الی 4:30 8 الی 8:30 9:30 الی 10:30  
    صبحانه 2 نهار 4 شام 6  
  شنبه  شیر کاکائو + کیک نارنگی یک عدد  گلابی یک عدد  نارنگی یک عدد  خورش الو + نان و ماست نان و پنیر + چای شیرین   
  1شنبه  شیر + نان و عسل  نارنگی یک عدد ماست + کاسترد شکلاتی   اب پرتقال  ---  ساندویچ سوسیس خانگی  
  2شنبه  شیر یک لیوان + نان تست و پنیروعسل نارنگی یک عدد + ۴عدد بادام ماش پلو ٢٠٠ گرم  پرتقال یک عدد   خوراک مرغ با نان کمی کیک هویج   
  3شنبه  شیر یک لیوان + نان تست و پنیروعسل سیب ترش (سبز) یک عدد ساندویج پنیر  پرتقال یک عدد   خوراک گوشت قلقلی نیشخند  دسر در حد ترکیدن!  
  4شنبه  شیر یک لیوان + نان تست و پنیر  سیب ترش یک عدد موز یک عدد + ۴ عدد بادام  پرتقال یک عدد   ماهی با ابلیمو و کمی برنج  یک برش کیک خانگی+ ٢ قاشق دسر  
  5شنبه  شیر یک لیوان + یک برش کوچک کیک خانگی  سیب ترش یک عدد  کوکوی سیب زمینی  موز یک عدد  کنتاکی ساندویج  -------  
  جمعه  ------  چایی + شیر + نان وپنیر + زیتون خورش قیمه دسر نسکافه   ماهی ساردین + سالاد کلم  چای شیرین ١ لیوان  
                 

 

* دوستان عزیز برنامه غذایی شنبه و یکشنبه جزئی از رژیم نیست ! کمی بی توجهی کردم که برای روزهای بعد جبران میشه! قرار نیست که همیشه برنامه ها عالی و بی نظیر باشند؟! ولی تا حد امکان هم باید از بی نظمی و بی توجهی که اسیب برنامه هایمان هستند جلوگیری کرد.

* برنامه ١٠ هفته ای در هفته سوم هستم٠

* سه شنبه اخر شب! می دونم جالب نیست ولی خوب ! گذشت امروز باید جبران بشه!

*۴شنبه :امشب تولد یکسالگی مارال خانم (یکی یکدونه من) هستش!

* ممنون بابت تبریکات ! انشا.. همه با شادی و خوشی در کنار خانواده هایتان!