نگاهی به ورزش و تغذیه

همه چیز را همگان دانند

ج هفته پنجم
ساعت ۱:٥۸ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٧/۱۱/٥  

سلام به همه دوستان

 

 برنامه ورزشی٣١/١/٢٠٠٩ - ٧/٢/٢٠٠٩

               
    نرمش صبحگاهی برنامه خودم  
    پیاده روی   ارام پیاده روی تند(ورزشی) دویدن رام  
  شنبه ١٠دقیقه  ٢٠دقیقه        
  یکشنبه ١٠دقیقه           
  دوشنبه  ----          
  سه شنبه  ۵دقیقه          
  چهار شنبه  -----          
  پنجشنبه            
  جمعه            
               
  مجموع            
               
         

 

 

   

برنامه غذایی

                 
    6:30 الی 7 10 الی 10:30 1 الی 1:30 4 الی 4:30 8 الی 8:30 9:30 الی 10:30  
    صبحانه 2 نهار 4 شام 6  
  شنبه یک لیوان شیر + نان و پنیر و عسل + ٧عدد تمشک یک عدد شلیل ته چین ماکارونی یک تکه یک عدد گوجه فرنگی + نصف نان تست شده همراه با  کره سیر(البته اسمش کره هست ولی مثل پنیره)

 ته چین ماکارونی ٢ تکه

(بعلت شدت علاقه به ماکارونی)

چای شیرین   
  1شنبه یک لیوان شیر + نان و پنیر و عسل + ۴عدد کنار(یک نوع میوه)  یک عدد سیب  ساندویج سفیده تخم مرغ همراه با ٣ حلقه نان باگت تست شده همراه با پنیر سیر   ١٠ عدد بادام کباب تابه ای یک خروار میوه و تنقلات   
  2شنبه  نان و پنیر یک عدد شلیل   ساندویچ پنیر + گوجه فرنگی  یک عدد پرتقال خورش قیمه  میوه و تنقلات   
  3شنبه  یک لیوان شیر + نان و عسل  یک عدد سیب ساندویچ تخم مرغ ابپز +یک عدد پوجه فرنگی یک عدد پرتقال   سالاد کاهو سالاد و مرغ فرپز  
  4شنبه شیر یک لیوان نان و پنیر و گردو و یک عدد میوه(رامبوتان)  یک عدد سیب  ساندویچ پنیر و عسل  یک عدد پرتقال       
  5شنبه              
  جمعه              
                 

 

* این کره یا پنیر سیر طعم عالی داره ولی مانند خود سیر بوی انچنانی نداره و بعنوان یک میان وعده بر روی نان تست یا حلقه های نان باگت می توان استفاده کرد(احتیاج به بررسی در مورد کالری و دیگر مواد دارد)


 
ج هفته چهارم
ساعت ۱:٥٠ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٧/۱۱/٥  

سلام به همه دوستان

 

 برنامه ورزشی٢۴/١/٢٠٠٩ - ٣١/١/٢٠٠٩

             
    نرمش صبحگاهی برنامه ورزشى توضیحات  
    پیاده روی   دویدن   
  شنبه  ١٠ دقیقه  ٣۵دقیقه راه رفتن روی شن تقریبا تند  ١٠دقیقه با سرعت متغییر و زیگزاگ مانند و مانور در بین نخل ها و بر روی شن  مراجعه به   پا نویس  
  یکشنبه  ١۵ دقیقه حرکات کششی + حرکت مخصوص کمربند شاته ای        
  دوشنبه  ١٠دقیقه  ٣٠دقیقه      
  سه شنبه  ------        
  چهار شنبه  ١٠دقیقه  ١٠دقیقه      
  پنجشنبه  ١٠دقیقه        
  جمعه  ----        
             
  مجموع          
             

برنامه غذایی

                 
    6:30 الی 7 10 الی 10:30 1 الی 1:30 4 الی 4:30 8 الی 8:30 9:30 الی 10:30  
    صبحانه 2 نهار 4 شام 6  
  شنبه یک لیوان شیر + نان و خرما با پنیر سیب سبز  ساندویچ پنیر و گوجه + یک عدد موز پرتقال یک عدد  پلو گوشت  چای با خرما   
  1شنبه  یک لیوان شیر + نان و خرما با پنیر  سیب سبز ساندویچ: نان تست +خرما وپنیر  پرتقال یک عدد    پلو و مرغ و حمص سوپ   
  2شنبه  یک لیوان شیر + نان و خرما سیب قرمز  سوپ حدود ٢۵٠گرم  پرتقال یک عدد    پلو و مرغ و ماهی  چای   
  3شنبه یک لیوان شیرکاکائو + نان و پنیر و عسل  سیب قرمز  ساندویچ نان و پنیر  پرتقال یک عدد     ٢تکه پیتزا چای شیرین   
  4شنبه شیر یک لیوان + نان و پنیر وعسل  سیب قرمز  ساندویچ تخم مرغ با پنیر  ٣عدد بیسکویت ترد  پلو با گوشت  ٢ تکه کیک پنیر ١*١   
  5شنبه شیرچایی+ نان و پنیر  ٧عدد بادام  ٢ عدد بیسکویت ترد    خوراک میگو + برنج  ----- چای شیرین   
  جمعه ----   شیر چایی پنیر و زیتون  ---- ماش پلو  *ته چین ماکارونی   کیک بی بی از ایران اورده بودند  
                 

 

*این نوع تمرین بیشتر برای بدست اوردن چابکی  استفاده میشه و برای کاهش وزن هم مناسب می باشد استفاده از ان می تواند برنامه را از یکنواخت بودن  (بعلت جابجایی ها که توام با هیجان و شادی هستش) خارج کند

*حمص ترکیبی از نخود و روغن(روغن زیتون) بصورت کاملا مخلوط شده و میکس شده است البته چاشنی هایی نیز به ان اضافه و معمولا همراه با گوشت کبابی یا مرغ کبابی یا تنها قابل سرو می باشد

* این ته چین پاستا یا ماکارونی واقعا خوشمزه هستش و من از دوست گرامی ام در وبلاگ کدبانوی دیجیتالی این غذا و کتلت قارچ را یاد گرفتم