نگاهی به ورزش و تغذیه

همه چیز را همگان دانند

برنامه روزانه هفته ششم
ساعت ۱۱:۳٠ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٧/٩/٩  

هفته ششم                                                                               ٢٠٠٨/١١/٢٩

 

قد: ۱۸۵ cm

وزن اولیه :۱۱۷ کیلوگرم                                           وزن جدید:١١٢.۵ کیلوگرم

وزن مناسب : ۸۵ تا ۹۵ کیلو گرم

اضافه وزن: ٢٢.۵ کیلوگرم                                           کاهش وزن: ۴.۵ کیلوگرم

 

هدف: 1)دویدن ارام ۱۵ الی ۲۰ دقیقه 2)کاهش وزن ۰.۵ تا ۱ کیلوگرم

 

برنامه ورزشی  

  نرمش صبحگاهی پیاده روی دویدن رام
  ارام تند(ورزشی)
شنبه  5 دقیقه  ۲۰دقیقه  ۱۰دقیقه  ۲۰دقیقه
یکشنبه  ۱۰دقیقه      
دوشنبه  ۱۰دقیقه  ۵دقیقه  ۵دقیقه  ۲۰دقیقه
سه شنبه  ----      
چهار شنبه  ۵دقیقه      
پنجشنبه  ----  ۵دقیقه  ۵دقیقه  ۳۰دقیقه
جمعه  ----      
         
مجموع  ۳۰ دقیقه  ۳۰دقیقه  ۲۰دقیقه  ۷۰دقیقه

 

 برنامه غذایی 

  6:30 الی 7 10 الی 10:30 1 الی 1:30 4 الی 4:30 8 الی 8:30 9:30 الی 10:30
  صبحانه 2 نهار 4 شام 6
شنبه نان جو + شیر موز سیب ترش
برنج با نصف کباب تابه ای (نصف کف دست) + یکعدد خیار
نارنگی یک عدد  ماهی دو تکه با برنج و سالاد  توت فرنگی ۲عدد
1شنبه  نان جو + شیرموز سیب ترش   برنج با نصف کباب تابه ای نارنگی یک عدد   برنج ۵قاشق با ۲قاشق قورمه سبزی  شکلات ۸۰٪
2شنبه  شیر یک لیوان + عسل +نان جو  سیب ترش  تن ماهی + نان  پرتقال یک عدد  قورمه سبزی یک بشقاب  
3شنبه  نان + پنیر + چای شیرین موز  قورمه سبزی (باز هم)  ---  املت سر اشپز  بستنی ۲ قاشق
4شنبه  شیر یک لیوان + نان و عسل  سیب ترش  املت سراشپز  پرتقال یک عدد  جوجه تنوری+ سالاد کلم  
5شنبه  یک عدد موز  سیب ترش  قیمه با برنج  نارنگی  قیمه با نان و سالاد کلم  چای با یک تکه نان کره ای
جمعه  نان پنیر گردو+ چای شیرین  ---  مرغ با برنج+ سالاد  پرتقال  تن ماهی با سالاد  چای با کیک هویج