نگاهی به ورزش و تغذیه

همه چیز را همگان دانند

هفته ششم کاهش وزن
ساعت ۸:٤۳ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٧/٩/٩  

سلامی دیگر به دوستان و همراهان عزیز

وارد هفته ششم شدیم!

یک سوال؟ آیا تغییری در خود حس کرده اید؟؟

از لحاظ وزن و تناسب اندام جواب باید بله باشه! چون اگز جواب منفی داده باشید ٢ حالت می توان در نظر اول اینکه متاسفانه برنامه تان را خوب اجرا نکردید! چون از ابتدا فرض کردیم هیچ تجربه ای نداریم و مانند یک فرد مبتدی شروع کردیم بدون هیچ عاملی که باعث پیچیدگی برنامه بشود که برای این امر یک بازنگری به برنامه غدایی و مواد مصرف شده می تواند گره گشا باشد . و دوم خدای نکرده احتمال اینکه مشکلی در ساختار بدنی ( غدد مخصوصا) باشد هستش که توصیه میکنم با دکتری مشورت و چک کنید.

و اما تغییری که بیشتر مورد تاکید من بوده و می باشد تغییر از لحاظ روحی و بوجود اوردن عادت های درست و نظم در برنامه ورزشی و بالاتر از آن در زندگی شخصی می باشد که خوب این به شخص شما بستگی داره و یک مورد خصوصی هستش!

و اما بریم به سراغ برنامه پیشنهادی هفته ششم

( جهت مطالعه کامل به ادامه مطلب مراجعه نمایید) 


 برنامه ورزش روزانه ۵ الی ۱۰ دقیقه (جز جدایی ناپذیر از برنامه روزانه زندگی)

پیاده روی ارام ۶۰ دقیقه در طول هفته
پیاده روی تند ۳۰ دقیقه در طول هفته
دویدن ارام با تمرکز بر تنفس ۴۵ دقیقه در طول هفته
۵ دقیقه پیاده روی ارام + ۱۰ دقیقه پیاده روی تند  + ۱۵ دقیقه دویدن ارام + ۱۵ دقیقه پیاده روی ارام

روند برنامه مانند سابق هستش و تا پایان ماه دوم و هفته هشتم این سیستم ادامه دارد تنها سعی در افزایش زمان داریم

اما شاید دوستانی به شرایط ایده ال رسیدن و احساس میکنند باید حرکت جدیدی شروع کنند . یک توصیه دوستانه یک هفته دیگر هم صبر کنید!!!!

برنامه غذایی

رعایت ۵+۱ نویت غذا مانند هفته های پیش و تلاش برای حذف یک سری مواد اضافی و یعنی جایگزینی با مواد بهتر!

اب فراموش نشود!

موفق باشید تا هفته اینده


کلمات کلیدی: