نگاهی به ورزش و تغذیه

همه چیز را همگان دانند

ج هفته پنجم
ساعت ۱:٥۸ ‎ب.ظ روز ۱۳۸٧/۱۱/٥  

سلام به همه دوستان

 

 برنامه ورزشی٣١/١/٢٠٠٩ - ٧/٢/٢٠٠٩

               
    نرمش صبحگاهی برنامه خودم  
    پیاده روی   ارام پیاده روی تند(ورزشی) دویدن رام  
  شنبه ١٠دقیقه  ٢٠دقیقه        
  یکشنبه ١٠دقیقه           
  دوشنبه  ----          
  سه شنبه  ۵دقیقه          
  چهار شنبه  -----          
  پنجشنبه            
  جمعه            
               
  مجموع            
               
         

 

 

   

برنامه غذایی

                 
    6:30 الی 7 10 الی 10:30 1 الی 1:30 4 الی 4:30 8 الی 8:30 9:30 الی 10:30  
    صبحانه 2 نهار 4 شام 6  
  شنبه یک لیوان شیر + نان و پنیر و عسل + ٧عدد تمشک یک عدد شلیل ته چین ماکارونی یک تکه یک عدد گوجه فرنگی + نصف نان تست شده همراه با  کره سیر(البته اسمش کره هست ولی مثل پنیره)

 ته چین ماکارونی ٢ تکه

(بعلت شدت علاقه به ماکارونی)

چای شیرین   
  1شنبه یک لیوان شیر + نان و پنیر و عسل + ۴عدد کنار(یک نوع میوه)  یک عدد سیب  ساندویج سفیده تخم مرغ همراه با ٣ حلقه نان باگت تست شده همراه با پنیر سیر   ١٠ عدد بادام کباب تابه ای یک خروار میوه و تنقلات   
  2شنبه  نان و پنیر یک عدد شلیل   ساندویچ پنیر + گوجه فرنگی  یک عدد پرتقال خورش قیمه  میوه و تنقلات   
  3شنبه  یک لیوان شیر + نان و عسل  یک عدد سیب ساندویچ تخم مرغ ابپز +یک عدد پوجه فرنگی یک عدد پرتقال   سالاد کاهو سالاد و مرغ فرپز  
  4شنبه شیر یک لیوان نان و پنیر و گردو و یک عدد میوه(رامبوتان)  یک عدد سیب  ساندویچ پنیر و عسل  یک عدد پرتقال       
  5شنبه              
  جمعه              
                 

 

* این کره یا پنیر سیر طعم عالی داره ولی مانند خود سیر بوی انچنانی نداره و بعنوان یک میان وعده بر روی نان تست یا حلقه های نان باگت می توان استفاده کرد(احتیاج به بررسی در مورد کالری و دیگر مواد دارد)