نگاهی به ورزش و تغذیه

برنامه غذایی

6:30 الی 7 10 الی 10:30 1 الی 1:30 4 الی 4:30 8 الی 8:30 9:30 الی 10:30
    صبحانه 2 نهار 4 شام 6
  شنبه شیر با یک کیک بسته ای  ---  ماست میوه ای کم چرب ١٠٠ گرم(وقت نداشتم متاسفانه)   ---

مرغ نصف سینه با ١٠٠ گرم برنج

٢ کاسه سوپ با نان سیردار
  1شنبه شیر یک لیوان  نصف فنجونی نصف کیک فنجونی  ساعت ۶ یک کاسه سوپ با نان سیر دار  خوراک مرغ با برنج  تخمه + پسته + چای با توت و کشمش ساعت یک شبشیر با کیک + ۴ عدد ویفر + ساعت ٢:۴۵ صبح کاپوچینو
  2شنبه ابمیوه پاکتی + کیک بسته ای ---  تن ماهی با پلو  خوابیدم ---  نان محلی با چایی شیرین
  3شنبه نان + پنیر و گردو با چایی شیرین  ---  ساندویچ تخم مرغ با گوجه فرنگی و پنیر  ---   ساعت ۶ خوراک گوشت با نان و سبزی و ماست یک ساندویچ مرغ با نصف لیوان نوشابه
  4شنبه یک لیوان شیر با یک کیک فنجونی  سیب سبز یک عدد اجیل سویا ١٠٠ گرم  موز یک عدد   برنج با مرغ چای با نان محلی
  5شنبه یک عدد سوسیس رول   ٢٠ گرم گندمک و برنجک کباب تابه ای با برنج  ----  ساندویچ هاردیز (فیله مرغ)  ----
  جمعه  نان تست با پنیر سیر + چای شیرین  موز یک عدد برنج با گوشت  ---   تن ماهی + باقالی  چای شیرین

* امروز صبح که وزن کردم ١١٠.۵ بودم

*سلام صبح همه بخیر امروز دوشنبه هستش و میرم که نصف یک هفته دیگه از رقابت رو پشت سر بذاریم

دوستان عزیز
امروز واقعا خسته ام و چشمام باز نمی شه و احتمالا برم خونه
این هواپیمایی اسمان -- -- -- --
من واقعا تعجب می کنم از این بی نظمی!
پرواز ساعت 9 می رسید که من ورزشم رو کنسل کردم
بعد خبر زسید سه ساعت تاخیر داره که گفتم خوب شام زودتر میخورم. بعد دوباره اعلان کردن 2 ساعت دیگه یعنی ساعت یک شب که هم بی خواب شدیم هم مقادیری پسته و تخمه هنگام چرت زدن و دیدن فوتبال تناول کردیم که خبر رسید یک ساعت دیگر تاخیر داره . اینجا کاسه صبرمون سر اومد و برای بیدار موندن و تمدد اعصاب یک لیوان شیر 4 عدد ویفر و یک عدد کیک نوش جان کردیم و بعد راهی فرودگاه شدیم
که با تاخیر 10 دقیقه ای و بخیال خودمان جلوگیری از خواب الودگی یک لیوان کفو چی نو (کاپوچینو) خوردیم

الان حال اقا معلم جالب نیست زنگ بعد بچه ها میونن برن خونه یا تو حیاط ورزش کنند (برنامه ام رو سه شنبه می نویسم)

*اساتید محترم برنامه من را تا دوشنبه ندید بگیرید که اش شلم شوربایی هستش

دیروز بعد کلی انتظار یک پرواز کنسل شد و قبل از ان هم بیمارستان رفتیم(باجناقم حالش خوب نبود) .

ترافیک اینجا هم واقعا مسخره هستش٢ساعت ترافیک برای راهی که با سرعت ٨٠ کیلومتر ٢٠ دقیقه هم زیادش هستش!!!!!