نگاهی به ورزش و تغذیه

همه چیز را همگان دانند

3 ماه رمضان
ساعت ۱٠:٠۳ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۸/٦/۳  

سلام به همه

ممنون از شری عزیز و آرام برای تشویق هایشان

اما روز سوم

٧۵ پیاده روی نسبتا تند

دقیقه ٣۵-۴٠ کمی فشار وارد شد که به تنظیم سرعت و ادامه بعد از دو سه دقیقه رفع شد و تقریبا نه احساس گشنگی داشتم و نه تشنگی در ۵ دقیقه اخر احساس اینکه دیگه انرژی نمانده داشتم

نکته : اشنایی با این احساس ها و پیدا کردن راه هایی برای بازگشت به حالت اول بسیار به شما و من کمک می کند

نکته٢: برخلاف همیشه سعی که بطری ١.۵ لیتری اب را بر می داشتم و سر می کشیدم امروز با لیوان و جرعه جرعه و مکث و در دفعات متعدد این کار را کردم هم اب بدن تامین شد و هم معده ام پر از اب نشد که با غذا باعث افزایش حجم معده و احساس سنگینی شود 

سحر: یک کاسه سوپ + ۴عدد وجیه(مانند کوکوی سیب زمینی اما با ارد نخود)+٢۵٠ میلی اب

افطار : ابجوش+خرما+٢سمبوسه+یک قاشق حلوا

شام: سوپ مرغ یک بشقاب(من سوپ خیلی دوست دارم)

ساعت ٨:٣٠ تا ١٠ : حدود یک لیتر اب و شربت کم شیرین + کارامل

 

موفق باشید


کلمات کلیدی: