نگاهی به ورزش و تغذیه

همه چیز را همگان دانند

5 ماه رمضان
ساعت ۱٠:٠٠ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۸/٦/٥  

سلام به همه دوستان

 

و ممنون از همراهی دوستان گرامی

 

امروز برنامه ورزش نداشتم دوست داشتم ولی هم خسته بودم و هم بعد از افطار باید جایی می رفتیم

سحر : یک کاسه خورشت قیمه با نان + چایی

افطار : ابجوش + ٧ عدد خرما + ٢ سمبوسه + ۴ عدد کوکوی سیب زمینی + ماست + نصف نان (مانند لواش)

تا ساعت ١٠:٣٠ :باربیکن(همون (ماءالشعیر)دلستر لیمویی خودمون  اینجا اسمش باربیکن هستش ) ۵٠٠ میلی اب + یک لیوان چای شیرین + یک کاسه فرنی

 

نکته روز:

داشتن شکم متناسب با عضلات قوی نسبت به باقی اندام نه تنها جلوه اندام همه را زیبا می کند بلکه بطور غیر مستقیم کمک بزرگی در تعادل و تقسیم فشار بر مهر های کمر ایفا می کند

میان تنه باریک (همون کمرباریک خودمون) نه تنها نمای بدن فرد را زیبا و خوش استیل نشان می دهد بلکه در جلوگیری از ابتلا فرد به اسیبهای مهره و دسک کمر جلوگیری می کند

 


کلمات کلیدی: ماه رمضان