نگاهی به ورزش و تغذیه

همه چیز را همگان دانند

7 ماه رمضان
ساعت ۱٠:٠٦ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۸/٦/٧  

سلام به همه دوستان

ممنون از همراهی های شما

روز جمعه ورزش قابل عرض نداشتم 40 تا حرکت شکم یک ساعت قبل از افطار انجم دادم

سحر( ساعت 12:30 شب مهمان بودم) : یک کاسه متوسط اش رشته + 4 قاشق ته چین مرغ + 4 قاشق مربا خوری شیرینی (شبیه کیک بود و دارچینی و خیلی خوشمزه)

افطار : ابجوش + 4عدد خرما + یک کاسه کوچک فرنی

45 دقیقه بعد شام : نصف بشقاب ماکارونی + مایه ماکارونی را خودم درست کردم(مرغ پخته شده و کمی سرخ شده + قارچ + نخود سبز+ لوبیا سبز + هویج و ادویه و رب و کمی اب باصطلاح قل خورد تا جا بیافته)

نکته روز : 2 روز قبل در ارتباط با شکم و عضلات ان صحبت شد اما نکته امروز که در ارتباط با ان هست

برای داشتن شکم و پهلوهای متناسب باید همه چیز متناسب باشد یعنی با تغذیه و یا ورزش تنها به هدف خود بصورت کامل نمی رسید و این دو برای ناحیه شکم مخصوصا بهم وابسته هستند

بعلت اینکه شکم و پهلوها از اولین منابع تجمع چربی در بدن بعد از صرف غذا هستند وقت مناسب ورزش شکم و نوع تغذیه و مقدار ان قبل و بعد از تمرینات شکم حائز اهمیت هستش 

 

موفق و پایدار باشید

 


کلمات کلیدی: ماه رمضان