نگاهی به ورزش و تغذیه

همه چیز را همگان دانند

10 ماه رمضان
ساعت ۱٠:٢٦ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۸/٦/۱٠  

سلام به همه دوستان عزیز

 

امروز متاسفانه سحر خواب موندم!

روزهایی که سحر خواب می مانم عصر برای اینکه در روزهای باقی مانده دچار مشکل نشم و ان روز هم اب و غذای اضافه نخورم مدت ورزشم را کمتر می کنم

ورزش امروز ٣٠ دقیقه راه رفتن قبل از افطار

سحر : خواب ماندم

افطار : ابجوش + ۴ عدد خرما +یک بشقاب حلیم خانگی با مرغ و یک کم نان

شام یک ساعت و نیم بعد: حدود یک چهارم بشقاب سر خالی  قورمه سبزی + سبزی و ماست

ساعت ٩ تا ١٠ یک کاسه ژله + چایی

نکته روز : دوست عزیز زی زی در مورد دوچرخه ثابت و تاثیر ان سوال کردند باید بگم دوچرخه ثابت هم اگر بصورت ممتد و با فشار 60 در صد باشه جز ایتمهای مناسب برای چربی سوزی می باشد اما

در حرکت دوچرخه بیشتر عضلات ساق پا(دوقلوی پشت) اگر درست و کامل رکاب بزنید و در غیر اینصورت عضلات جلوی ران هستند که بیشترین سهم را دارند

و شما باید حتما برای تناسب اندام در ناحیه پشت ران و نشیمنگاه حرکات تخصصی تری انجام دهید

موفق باشید


کلمات کلیدی: ماه رمضان