نگاهی به ورزش و تغذیه

همه چیز را همگان دانند

11 ماه رمضان
ساعت ۱٠:٤٢ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۸/٦/۱۱  

سلام به همه دوستان عزیز

 

امروز عصر افطار دعوت بودیم در نتیجه ورزش به حرکت شکم ختم شد

سحر: شیر ٢ لیوان + نان شیرمال خانگی

افطار : چایی + ۴عدد خرما + یک نوع شیرینی ٢ عدد

شام ۵دقیقه بعد از افطار : خورشت گوشت(شبیه ابگوشت بدون حبوبات) تیلید (درسته) + سبزی + یک کاسه کوچک نخود پخته 

ساعت ٩-١٠ : یک عدد دلستر لیمویی(باربیکن) + فندوق بادام پسته هرکدام ٨ عدد

نکته روز :

صحبت از فندق شد یادم امد که جایی خوانده بودم یکی از مواردی که تو اجیل عید بهش ظلم میشه و ته ظرف همراه با تخمه می ماند فندق هستش

مغز فندق که هر ٢٠ عددش تقریبا ٢۵-٣٠ گرم وزن داره حدود ١٧۶ کالری داره اما از مواد تشکیل دهنده ان مهمترینش بتاسیتوسترول هستش که گفته میشه نقش خوبی در کاهش کلسترول خون و جلوگیری از سرطان (سینه و پروستات) داره

خلاصه اینکه اگر یه وقت اجیل گیرتان امد بجای بادام دنبال فندق بگردید

موفق باشید


کلمات کلیدی: ماه رمضان