نگاهی به ورزش و تغذیه

همه چیز را همگان دانند

هفته اول کاهش وزن(تجربیات شخصی)
ساعت ٩:٤٥ ‎ق.ظ روز ۱۳۸٧/٧/٢٧  

هفته اول شنبه ۲۷مهر۸۷ - ۱۸اکتبر۲۰۰۸

---------

وزن :۱۱۷ کیلوگرم

قد : ۱۸۵ سانتیمتر

وزن ایده ال با توجه به تیپ بدن‌: ۸۵-۹۵

اضافه وزن : ۲۷ کیلوگرم

هدف : ۱)رسیدن به شرایط ایده ال برای دویدن ۲) کاهش وزن در حد ۵۰۰گرم(نیم کیلو) 

-------------------------------------------------------------------------

سوابق ورزشی : تقریبا ۱۸ سال پیوسته (در ورزش رزمی بصورت حرفه ای  و  سایر ورزش ها اماتور)

سایر موارد :در ۴سال گذشته فقط ۱ماه فعالیت مستمر ورزشی داشتم!!!!!!!!

---------------------------------------------------------------------------------------

برنامه وررشی این هفته

با توجه به تجارب گذشته در این هفته نرمش سبک صبحگاهی (روزانه)همراه با  ۹۰ دقیقه پیاده روی معمولی(در طول هفته) در نظر گرفته شد

----------------------------------------------------------------------------------------

برنامه غذایی این هفته

صبحانه : (حتما صرف شود و به هیچ عنوان حذف نشود) 

میان وعده(ساعت ۱۰الی۱۱) : یک عدد میوه ( فعلا بهتر است سیب باشد)

نهار : غذای همیشگی به اندازه یک بشقاب معملی نه پر ! نیشخند 

میان وعده (۵الی۶): یک عدد میوه

شام: غذای همیشگی بمقدار نصف سابق! یا سالاد (ترجیحا کاهو) با آبلیمو و روغن زیتون (اگر غذا با سالاد باشد . غذا یک چهارم مقدار سابق مصرف شود)