نگاهی به ورزش و تغذیه

همه چیز را همگان دانند

22 ماه رمضان
ساعت ٩:٥۸ ‎ق.ظ روز ۱۳۸۸/٦/٢٢  

سلام به همه دوستان

با عرض پوزش از غیبت چند روزه

امروز یکشنبه ٢٣ ماه رمضان هستش اینجا یکیم برنامه ها با ایران فرق داره در واقع عید فطر و عید قربان از اعیاد مهم اینجا هستند و مثل سال نوی ما شیک و پیک می کنند و به خونه بزرگ فامیل می روند

این هفته واقعا همه جا شلوغ می شه و من هم از شلوغی متنفرم!

برای همین سعی کردیم تا قبل از این هفته نو نواریهارو انجام بدیم که خدا رو شکر بیشترش انجام شده

اما دیروز شنبه

سحر : تخم مرغ نیمرو ٢ عدد + نان + شیر کاکائو

افطار: ابجوش + ۴ عدد خرما +ساندویچ فلافل + ساندویچ مرغ (هر کدام نصف ساندویچ و البته هر ٢ تا خانگی درست شدند)

برای خرید بیرون رفتیم ساعت ١٠:٣٠ تا ١١:٣٠: یک عدد گلابی + انگور + ۶ مغز فندق + بادام و پسته

حدود ۵٠٠ میلی اب

ورزش : نرمش شکم قبل از افطار(نیم ساعت قبل)

 

**** خوش خوراک عزیز

حرکات مختلفی برای تقویت عضلات شکم هستش اما عمومی ترین که بدون دستگاه هم قابل اجرا هستش

به این صورت هستش که به پشت بر روی زمین دراز می کشید پاها از مفصل زانو خم و پاشنه پا را در فاصله ١۵-٢٠ سانتی نشیمنگاه قرار می دهید

حالت دستها مهم هستند

اگر دارای عضلات نیمه ورزیده هستید دستها را در سینه جمع کنید

اگر مبتدی یا دارای ضعف در عضلات هستید یا مدتی ورزش را کنار گذاشتید و یا جراحی در ناحیه شکم داشتید

بهتر هستش دست ها را بر روی ران قرار دهید و با کمک از دستها و ران حرکت را اجرا کنید

حرکات شکم مخصوصا انهایی که برای عضلات قسمت ٣ و ۴ و اصطلاحا پایین شکم هستند اگر بدون امادگی و غیر اصولی اجرا شوند باعث اسیب به کمر و احتمال گودی کمر را در پی دارند

موفق باشید   


کلمات کلیدی: ماه رمضان