10 ماه رمضان

سلام به همه دوستان عزیز

 

امروز متاسفانه سحر خواب موندم!

روزهایی که سحر خواب می مانم عصر برای اینکه در روزهای باقی مانده دچار مشکل نشم و ان روز هم اب و غذای اضافه نخورم مدت ورزشم را کمتر می کنم

ورزش امروز ٣٠ دقیقه راه رفتن قبل از افطار

سحر : خواب ماندم

افطار : ابجوش + ۴ عدد خرما +یک بشقاب حلیم خانگی با مرغ و یک کم نان

شام یک ساعت و نیم بعد: حدود یک چهارم بشقاب سر خالی  قورمه سبزی + سبزی و ماست

ساعت ٩ تا ١٠ یک کاسه ژله + چایی

نکته روز : دوست عزیز زی زی در مورد دوچرخه ثابت و تاثیر ان سوال کردند باید بگم دوچرخه ثابت هم اگر بصورت ممتد و با فشار 60 در صد باشه جز ایتمهای مناسب برای چربی سوزی می باشد اما

در حرکت دوچرخه بیشتر عضلات ساق پا(دوقلوی پشت) اگر درست و کامل رکاب بزنید و در غیر اینصورت عضلات جلوی ران هستند که بیشترین سهم را دارند

و شما باید حتما برای تناسب اندام در ناحیه پشت ران و نشیمنگاه حرکات تخصصی تری انجام دهید

موفق باشید

/ 4 نظر / 15 بازدید
آرام

روز دهم هم با وجود نخوردن سحری عالی بود آق معلم ... همچین اولش گفتین من خواب موندم که گفتم حتما افطار حسابی جبران کردید بعد دیدم نه این آق معلم دیگه تصمیم جدی داره .... خیلی خوب بود... آق معلم نکاتی که در مورد دوچرخه ثابت گفتید برای دوچرخه متحرک هم صدق می کنه؟

آرام

منظور چربی سوزی هست...

من خوبم

سلام آقا معلم. می شه در مورد دوچرخه یه توضیح هم به من بدین که من که دوچرخه ندارم اگر به پشت بخوابم و توی هوا دوچرخه بزنم خوبه؟ و باید من مثلا از ده دقیقه شروع کنم؟ درضمن می شه درمورد ورزشی برای لاغر کردن ران و باسن بدون دستگاه توضیح بدید؟ممنونم.

من خوبم

راستی من یه ورزشی رو یادگرفتم ببینید درست می گم که به دیوار یک دست رو بگیریم(یا صندلی) بعد با پای مخالف زاویه 90درجه یا بیشتر درست کنیم و برگردیم. من این روزش رو انجام می دادم اما احساس می کنم پهلوم یه کم اضاه قلمبه شده!