4 ماه رمضان

سلام به همه دوستان

ممنون از تشویق ها امیدوارم همه در این ماه رمضون به همه هدف هاشون برسن

راستش قصد دارم اگر ذهنم یاری کنه روزانه ضمن ارائه گزارش یک نکته که بیشتر ورزشی باشه هم اضافه کنم

اما روز چهارم

 

ورزش طبق معمول پیاده روی یکساعت مسافت ۶ کیلومتری قبل از افطار

سحر : ٢عدد تخمرغ نیمرو با چای شیرین

افطار: ابجوش+ ٧عدد خرما + ٣ عدد سمبوسه 

شام ساعت ٧:٣٠  : یک چهارم بشقاب خورش قیمه با ماست و سبزی 

تا ساعت ١٢ شب : حدود ٢ لیتر اب + ژله

(با توجه به گرما هوا و روز و فعالیت به اب بیشتری نیاز هست و گرنه احتما اسیب به کلیه ها و تشکیل سنگ در افرادی که مستعد سنگ سازی در کلیه و مجاری ادرار هستند بسیار است )

نکته روز :

می دانستید خانمها بخاطر نوع ساختار عضله از اقایان قوی تر هستند!!

یعنی اگر خانمی از لحاظ وزنی با اقایی برابر و از لحاظ توده عضلانی باهم برابر باشند

آن آقا باید فاتحه خود را بخواند!

(خدا را شکر)

 

موفق باشید

 

/ 4 نظر / 11 بازدید
شری

آقا معلم جان، خیلی‌ داری خوب پیش میری. همینطور ادامه بعده. یادت نره بری مشق‌های ما رو هم خط بزنی‌

زی زی

از زی زی به اق معلم ..از زی زی به اق معلم وقتی می بینم اپ می کنید خوبم میشه چون وقتی شروع می کنید به همه انرژی می دین .... خوب و پر مایه هم شروع می کنید .... یه سوالی بپرسم؟ دوچرخه ثابت روی کدوم قسمت بیشتر تاثیر می ذاره؟ من احساس می کنم داخل ران ها رو بیشتر تحت تاثیر قرار میده درست فکر می کنم؟ تازه برنامه تون هم خیلی خوبه ..مخصوصا پیاده رویه قبل از افطار

آرام

عجب نکته جالبی گفتید آق معلم... حالا ما از نظر وزنی برابریم ولی از نظر توده عضلانی هنوز گمون نکنم.... برنامه غذایی روز 4 رو هم دیدم... به نظرم روز به روز دارید بهتر جلو می رید.... من حتم دارم مسابقه رو می برید..... پیاده روی روزانه هم دارید عالی کار می کنید.... من از برنامه غذاییتون حسابی دارم انرژی می گیرم.....

یه دوست

آدرس این سمبوسه فروشی کجاست من برم یه بمب توش کار بذارم! نون.. پنیر.. ماست شیرین کم چرب...میوه تازه سمبوسه سیخی چند داش آق معلم! اعتراف میکنم که خیلی خوش به حالم میشه که میبینم شما افتادی رو دور..