نمونه یادداشت های هفته اول

سلام به همه دوستان

در این مطلب یادداشتهای خودم در هفته اول و تا امروز را در اختیار شما قرار می دهم تا بعنوان نمونه و مرجعی از ان به شکل بهتری برای خود الگوبرداری کنید

 برنامه ورزشی

برنامه غذایی

همانطور که مشاهده کردید کار سختی نیست ! نوشتن رو میگم البته

در رابطه با برنامه غذایی باید بگم من معمولا بدون صبحانه و ناهار (بعضی وقت ها ساندویچی از بیرون) تا موقع شام که ساعت ۸ شب می خوردم روز را سپری می کردم ! وبعد از خوردن ۲-۳ بشقاب غذا پای تلویزیون می نشستم تا وقت خواب!!!!

اما الان در این هفته با یک ساعت جابجایی زمان خواب صبح ها هم به نرمش صبحگاهی می پردازم هم برای صبحانه و ناهار خودم تدارک میبنم!

چرا صبحانه نمی خوردم شاید وقت کافی نداشتم !! ولی باید بگم حوصله و حالش رو نداشتم! متاسفانه همسرم هم عادت به خوردن صبحانه نداشت فقط یک لیوان شیر! اما الان باهم همراه با دختر کوچکم که تازه می تواند غذا بخورد صبحانه را صرف می کنیم!

ناهار هم بعلت فشار کاری که چند وقت پیش بوجود امد و وقت ناهار خوردن نبود از برنامه غذایی ناخوداگاه حذف شد! ولی با تغییر برنامه و درست کردن ساندویچ در خانه این مورد اشتباه هم کنسل شده!

اما در مورد فعالیت بدنی! من با اینکه ورزشکار بودم به نرمش صبحگاهی اهمیت نمی دادم بر خلاف پدرم که هر روز برنامه نرمش صبحگاهیش پا برجاست حتی ۲-۳ دقیقه!  تنها فعالیت مفیدی که تا سال پیش انجام می دادم پیاده روی بود بمدت ۳۰ دقیقه تا محل کارم و برگشت به منزل .اما با جابجایی و لزوم استفاده از ماشین ان هم کنسل شد و مسیر دیگری برای افزایش وزن فراهم شد تا ظرف یک سال ۱۰کیلو اضافه وزن پیدا کنم!!! ۱۱۰به ۱۲۰ در دوران ورزش حرفه ای با ۸۵ تا ۹۰ کیلو وزن بهترین شرایط بدنی را دارا بودم!

حال با این نرمش و پیاده روی و یاداوری خاطرات ورزشی قدیمی انگیزه ای مضاعف برای کاهش وزن و تغییر برنامه زندگی در من ایجاد شده ! 

امیدوارم شما دوستان هم با بهره گیری از هرچیزی که می دانید این انگیزه را در شما ایجاد می کند!! قدم در راه برای زندگی بهتر بگذارید   لبخند

 

/ 3 نظر / 405 بازدید
فرنوش

سلام آیدین جان چقدر جالب بود . اینجوری آدم میفهمه کجای کارش اشتباه بوده ؟ یعنی چیزای مضری که خورده معلوم میشه [شوخی] اما واقعاً ورزش خیلی تأثیر داره که من نمیتونم[گریه][ناراحت]

سوگند

سلام مرسی از اینکه برام کامنت گذاشتین. من هم از وبلاگ شما خوشم اومد و مطالبش خیلی کمکم میکنه . راستی شما که ورزشکارین چرا چاق شدین ؟ بهم سر بزن چون بزودی برنامه هامو میذارم تو وب خیلی از آشناییتون خوشحالم

فندق

خیلی خوبه که انقدر اصولی و درست و با برنامه پیش میرین برنامه هفته اولتون که خیلی خوب بود فقط به نظر من بهتره که جای نهار و شامتون با هم عوض بشه چون اگه 3/2 کالری های روزانه تون رو(مخصوصا کربوهیدرات ها) رو تا قبل از عصر بخورین فکر کنم بهتر نتیجه بگیرین البته شاید هم چون شام همه خانواده دور همن زیاد این کار امکان پذیر نباشه براتئن آرزوی موفقیت میکنم :)