7 ماه رمضان

سلام به همه دوستان

ممنون از همراهی های شما

روز جمعه ورزش قابل عرض نداشتم 40 تا حرکت شکم یک ساعت قبل از افطار انجم دادم

سحر( ساعت 12:30 شب مهمان بودم) : یک کاسه متوسط اش رشته + 4 قاشق ته چین مرغ + 4 قاشق مربا خوری شیرینی (شبیه کیک بود و دارچینی و خیلی خوشمزه)

افطار : ابجوش + 4عدد خرما + یک کاسه کوچک فرنی

45 دقیقه بعد شام : نصف بشقاب ماکارونی + مایه ماکارونی را خودم درست کردم(مرغ پخته شده و کمی سرخ شده + قارچ + نخود سبز+ لوبیا سبز + هویج و ادویه و رب و کمی اب باصطلاح قل خورد تا جا بیافته)

نکته روز : 2 روز قبل در ارتباط با شکم و عضلات ان صحبت شد اما نکته امروز که در ارتباط با ان هست

برای داشتن شکم و پهلوهای متناسب باید همه چیز متناسب باشد یعنی با تغذیه و یا ورزش تنها به هدف خود بصورت کامل نمی رسید و این دو برای ناحیه شکم مخصوصا بهم وابسته هستند

بعلت اینکه شکم و پهلوها از اولین منابع تجمع چربی در بدن بعد از صرف غذا هستند وقت مناسب ورزش شکم و نوع تغذیه و مقدار ان قبل و بعد از تمرینات شکم حائز اهمیت هستش 

 

موفق و پایدار باشید

 

/ 4 نظر / 5 بازدید
آرام

عالی بود آق معلم.... امیدورام امروز فرصت بشه به ورزش برسید.... در مورد نکات ورزشی اگه تو پستهای بعد رسیدید لطفا از وقت مناسب ورزش شکم هم بنویسید .... راستی آق معلم قبل از ورزش یوگا هم باید بدن رو گرم کرد؟ یا تمرینات کششی انجام داد؟

زي زي

منم همون حرف ارام اق معلم من دو روز توي هفته ورزش بدنسازي همراه با ايروبيك دارم خيلي هم دراز نشست ميرم توي اين دو روز ولي انگار اين شيكم بنده همون طور كشساني هستن . يعني مي خورم مياد جلو نمي خورم مي چسبه به شيكمم چرا عضله هاش قوي نميشه؟

زي زي

سلام مجدد!!!!!!!!! من دوچرخه ثابت رو مي پرسم استاد استاد ما نمي خوايم شكل مردا شيم .همون شكل خانمها هم بشيم كفايت مي كنه[نیشخند]

آزی

از توجه آق معلمی وتشویق روز جمعه ممنون.شما هم خیلی خوب دارید پیش میرید.معلومه دستپختتونم خوبه که خانمتون این همه اجازه آشپزی میده بهتون[چشمک]