برنامه روزانه هفته هفته

هفته هفتم                                                                             ٢٠٠٨/١٢/۶

 

قد: ۱۸۵ cm

وزن اولیه :۱۱۷ کیلوگرم                                           وزن جدید:١١٢ کیلوگرم

وزن مناسب : ۸۵ تا ۹۵ کیلو گرم

اضافه وزن: ٢٢ کیلوگرم                                           کاهش وزن: ۵ کیلوگرم

 

هدف: 1)دویدن ارام  ۲۰ دقیقه 2)کاهش وزن ۰.۵ تا ۱ کیلوگرم

 

برنامه ورزشی  

  نرمش صبحگاهی پیاده روی دویدن رام   ارام تند(ورزشی) شنبه ١٠دقیقه     یکشنبه         دوشنبه         سه شنبه         چهار شنبه         پنجشنبه         جمعه                   مجموع        

 

 برنامه غذایی 

  6:30 الی 7 10 الی 10:30 1 الی 1:30 4 الی 4:30 8 الی 8:30 9:30 الی 10:30   صبحانه 2 نهار 4 شام 6 شنبه شیر یک لیوان + نان و عسل       1شنبه           2شنبه           3شنبه             4شنبه             5شنبه            

/ 10 نظر / 10 بازدید
لیلا

امیدوارم هفته خوبی داشته باشین و حال پدرتون هم خیلی زود خوب بشه

شانه بسر

آیدین جان امیدوارم با خبر خوب سلامتی پدر برگردی.

دیانا

آیدین عزیز٬ ایشالا که حال پدرتون هرچه زودتر بهتر بشه تا شما هم نگرانی کمتری داشته باشین. فراز و نشیب زندگی یعنی همین. با این امید که سختی های راه زندگی رو با صبوری بتونین پشت سر بذارین. براتون روزهای شادتری رو آرزو می کنم. [گل]

پریسا

سلام از پدرتون چه خبر؟امیدوارم که صحیح و سالم باشند

آزی

آقا معلم منم آرزو می کنم که با خبرهای خوش مارو هم خوشحال کنید.از ته دل هم آرزو می کنم که زودتر از نگرانی در بیاید.من این سختی رو کشیدم میفهمم چقدر سخته مخصوصا که راه دوری.......

آرام

آقا آیدین امیدوارم به زودی حال پدر بزرگوارتون خوب بشه و ما دوباره این جدول رو پر و سر شار از انرژی ببینیم.[گل]

زینب

پدر کلمه ی سنگین و با ارزشیه قدرش رو بدون و در نهایت احترام باهاش برخورد من آیدین [چشمک]

آزی

چه خبر؟مارو در جریان بذارید