هفته چهارم کاهش وزن

این هفته قصد داریم مدت زمان دویدن را افزایش بدهیم و برنامه را به این شکل در نظر میگیریم

  1. (جز جدایی ناپذیر از برنامه روزانه زندگی) برنامه ورزش روزانه ۵ الی ۱۰ دقیقه
  2. پیاده روی ارام ۶۰ دقیقه در طول هفته
  3. پیاده روی تند ۳۰ دقیقه در طول هفته
  4. دویدن ارام با تمرکز بر تنفس ۳۰ دقیقه در طول هفته

۵ دقیقه پیاده روی ارام + ۱۰ دقیقه پیاده روی تند +۱۰ دقیقه دویدن ارام +۱۵ دقیقه پیاده روی ارام

توصیه میکنم اگر در حین دویدن اگر احساس کمبود نفس کردید با چهار گام دم عمیق (کامل ریه را پر از هوا کنید و حتما با بینی تنفس کنید) و با هشت گام عمل بازدم را اجرا کنید( تخلیه کامل ششها از طریق بینی و دهان بطوریکه جمع شدن خوتان را حس کنید)سپس ادامه ریتم تنفس یک یک دو دو .این عمل را در صورت نیاز تکرار کنید اگر بیش از سه مرتبه تکرار شد شدت (سرعت)دویدن را کمتر کنید!

اگر باز هم تنفستان تنظیم نشد ! به حالت پیاده روی تند ادامه دهید !به هیچ عنوان توقف نکنید !!!   

اما در مورد برنامه غذایی

برنامه ۵ وعده را پیگیری میکنیم . البته دوستان اگر مایل بودند و این امکان وجود داشت می توانند وعده ششم هم به برنامه شان اضافه کنند!

توصیه ای که برای دوستان دارم این هستش که سعی کنید برای وعده های غذاییتان محدوده زمانی مشخص کنید! و حداقل ۲ ساعت فاصله بین وعده ها را رعایت کنید

مصرف اب کافی فراموش نشود!

با ارزوی موفقیت و رسیدن به اهدافتان

/ 3 نظر / 14 بازدید
فندق

چشم نخورین خیلی خوب دارین وزن کم میکنین ها :)

فندق

اینجور که من تو اینترنت وقت تلف میکنم فکر نکنم از شیرینی خبری باشه [چشمک]