15 ماه رمضان

سلام به همه دوستان عزیز

 

شنبه ورزش هوازی نداشتم فقط به ورزش شکم بسنده کردم

سحر: نان و پنیر و گردو چای شیرین + مولتی ویتامین

افطار : ابجوش + ۴ عدد خرما

شام ۴٠ دقیقه بعد : پلو با مرغ + نخود و سیب زمینی(پرخوری کردم خوب خوشمزه بود) + سبزی

تا ساعت ١٠: چای+ توت فرنگی یک عدد گلابی یک عدد + ١٠ حبه انگور

 

موفق باشید

/ 1 نظر / 58 بازدید
زي زي

روز 14 ام چه مجلسي خورديد احيانا توي كافي شاپ افطار و سحر رو انجام نداديد؟ در مورد دوچرخه هم منظورم اين ورزش هايي هست كه مربي ها آخر ورزش ها ميگن روي تشك دراز بكشيد و مثلا 50 تا دراز نشست بريد و 100تا دوچرخه 100 تا پدال 100 تا شنا ...منظورم بدون دستگاه بود . يعني اين كه اين دوچرخه هايي كه خوابيده انجام ميديم و مي زنيم روي كجا تاثير ميذاره استاد؟ اين بار مفهوم بود؟