11 ماه رمضان

سلام به همه دوستان عزیز

 

امروز عصر افطار دعوت بودیم در نتیجه ورزش به حرکت شکم ختم شد

سحر: شیر ٢ لیوان + نان شیرمال خانگی

افطار : چایی + ۴عدد خرما + یک نوع شیرینی ٢ عدد

شام ۵دقیقه بعد از افطار : خورشت گوشت(شبیه ابگوشت بدون حبوبات) تیلید (درسته) + سبزی + یک کاسه کوچک نخود پخته 

ساعت ٩-١٠ : یک عدد دلستر لیمویی(باربیکن) + فندوق بادام پسته هرکدام ٨ عدد

نکته روز :

صحبت از فندق شد یادم امد که جایی خوانده بودم یکی از مواردی که تو اجیل عید بهش ظلم میشه و ته ظرف همراه با تخمه می ماند فندق هستش

مغز فندق که هر ٢٠ عددش تقریبا ٢۵-٣٠ گرم وزن داره حدود ١٧۶ کالری داره اما از مواد تشکیل دهنده ان مهمترینش بتاسیتوسترول هستش که گفته میشه نقش خوبی در کاهش کلسترول خون و جلوگیری از سرطان (سینه و پروستات) داره

خلاصه اینکه اگر یه وقت اجیل گیرتان امد بجای بادام دنبال فندق بگردید

موفق باشید

/ 3 نظر / 5 بازدید
سوین

سلام با آرزوی قبولی طاعات میخواستم چند تا سوال بپرسم آخه میگن کارو باید سپرد دست کاردان به نظر من سوالم باید از متخصص پرسید برا همین مزاحم شما شدم به نظر شما اگه هر روز دو نوع ورزش مثلا یکی استپ یکی هم دوبل انجام بدیم دو بار عمل سردکردن و گرم کردن انجام بدیم مشکلی نداره در ضمن رژیم زیگزاگی برای کاهش 30 کیلو ضرری نداره منظورم اثر جانبی نداره ممنون میشم اگه جواب سوالمو بدین

زي زي

وااااااااااااااااااااای مرسی اق معلم واقعا دستتون درد نکنه . پس میرم که 30 دقیقه دوچرخه ی سخت بزنم .... باز یه سوال دیگه خب اگه درجه ی سختی مهمه پس این دوچرخه هایی که دراز می کشیم می زنیم به درد کجا مون می خوره استاد ؟ ببخشید که زیزی یه نموره خنگول می زنه ها

آرام

روز 11 هم عالی بود آق معلم.... خوندم برای هفته سوم دارید قدمهای بزرگتری بر میدارید.... واقعا عالیه... جدا من کلی روحیه می گیرم از این همه انرژی..... من 4 روز دارم میرم سفر بعد میام برنامه هاتون رو می بینم که چطور بود... ضمنا این اولین سفری هست که واقعا میخوام رعایت کنم و سر کالری مجازم بمونم و اگه بتونم حتما ورزش کنم .... ضمنا کاهش وزن رو هم خیلی تبریک می گم.... [گل]