دج هفته سوم

سلام به همه دوستان

 

 

 برنامه ورزشی  ٧/٣/٢٠٠٩-١۴/٣/٢٠٠٩

                    نرمش صبحگاهی برنامه ورزشى توضیحات       پیاده روی   ارام / تند دویدن  سایر موارد     شنبه    ١٠دقیقه ارام  ۵۵دقیقه ارام    ۶کیلومتر     یکشنبه  ١٠ دقیقه             دوشنبه  ١٠دقیقه  ١٠دقیقه ارام ۴۵دقیقه ارام ۶ دقیقه تند     ۶کیلومتر /بصورت تناوبی سرعت را کم و زیاد کردم کلا ۵١ دقیقه دویدم     سه شنبه  ---             چهار شنبه  ١٠دقیقه  ۴٠دقیقه ارام      3کیلومتر     پنجشنبه               جمعه                               مجموع                            

برنامه غذایی

                      6:30 الی 7 10 الی 10:30 1 الی 1:30 4 الی 4:30 8 الی 8:30 9:30 الی 10:30       صبحانه 2 نهار 4 شام 6     شنبه  نان + شکلات صبحانه + یک لیوان شیر یک عدد موز 

*غذای سراشپز ایدین

جوجه حلزونی بخارپز + نخود سبز و ذرت و هویج و کمی برنج

---- 

*غذای سراشپز ایدین

پیتزا خانگی 

----     1شنبه شیر + نان تست  جو + شکلات صبحانه  نصف موز  دو عدد ساندویج(۴عدد نان تست + ٢ برش ژامبون و سس گوجه فرنگی) نصف موز  پیتزا خانگی چای شیرین با  یک کیک فنجونی      2شنبه یک لیوان شیر + نان باکت با شکلات صبحانه  ۵٠گرم سویا  ساندویج پنیر مخصوص ساندویچ با نخود سبز و ذرت  یک عدد پرتقال  همبرگر خانگی ٢ عدد  ------      3شنبه  یک لیوان شیر نان با پنیر نصف سیب سبز+ سویا  ساندویچ گوشت با گوجه فرنگی  نصف سیب سبز   باقالی قاتق با کمی برنج  توت فرنگی + یک لیوان شیر + یک کیک فنجونی    

/ 38 نظر / 10 بازدید
نمایش نظرات قبلی
تبسم

اقا اجازه؟نه به جان خودم باور کنین اگه برنامه ی سه شنبه رو بخونین نه دوشنبه ببخشید همه چی دستتون میاد من بعضی روزل تا 15 ساعت بیرون منزل هستم واقعا نمیتونم جدول ریز غذا بذارم منو درک کنین پلیز میخواین کالریم رو بنویسم؟همون رنج 1200 تا 1400 اگه متحول شم 900 قول دادم

یه دوست

آق معلم سلام بر شما..این بار من میگم ..آدینه خوبی داشته باشین! 28 سالگی+2روزتون هم مبارک...اوه ه ه حالا کی بشه که مث ما 14 سالتون بشه! فرمودین که در مسیر زندگی چیزهای جالبی بوده که نتونستید درست حسابی ببینید..خواستم بگم منم همینطور! اما به قول قیصر امین پور "ما باز میتوانیم هر روز ناگهان متولد شویم..." جواب 20 سوالی اتون را میدم به صورت خیلی محرمانه...در ملاء عام!!! ایضا استاد...به نظر میرسه که اگه ذائقه مبارک اجازه بده و بتونید در مصرف مواد قندی اعم از کیک و کلوچه و چای شیرین صرفه جویی کنید زودتر با عدد 110 که مثل کنه به جانتان چسبیده خداحافظی کنید!

صبا

سلام اق معلم . بنده امروز 66.1 بودم . درضمن وزن واقعي من فردا هست ديگه امروز حساب نيست. يعني شنبه ها مال من بوده از روز اول . چون كه بگذاريد برم زير 66 اين خيلي مهمه . اين يك كيلو اخري يك طوري خيلي جدي هست. بهرحال دختر خوبي در سفر بودم و خيلي راضي هستم. سعي ميكنم كه امروز به همه سركشي كنم . شما هم منو يادتون نره ها . فعلا پس

صبا

سلام , من فردا صبح روز شنبه ساعت ده صبح به وقت اروپا وزنم رو اعلام ميكنم ها . نكنه وزن روز جمعه من را بگريد .شايد خدا خواست شصتد و پنج و چيزي بودم .خيلي مهمه ها . يادت نره ها ؟ مرسي [نیشخند][رویا]

آرام

آق معلم سلام . صبح زیبای شنبه تون بخیر[گل] وزن امروز من 79 هست . پیاده روی ها هم انجام می شه برنامه تغذیه هفته پیش هم به نسبت خوب بود ... جزیاتش رو خواستین تو وبلاگم موجوده... .

صبا

سلام من وزنم شده 65.8 هورا هورا هورا خيلي خوشحالم

سالومه

سلام آق معلم آشپز و هنرمند... من وزنم 86 و 100 بود امروز صبح..البته بد خوری کردم خیلی ولی یه کم طبیعی بوده دیگه [نیشخند] فکر کنم من شاگرد تنبل و پرخور توی نتایج مسابقه آخر لیستت باشم [نگران]

سوگند

مرسی آیدین جان چشم آق معلم حتماً انجام میدم[لبخند]

فرنوش

مرسی داداشی [لبخند] راستش روز اول یه کم شکمم درد گرفت اما فرداش خوب شد . بقیه تمرینها هم فشاری بهم وارد نکرد . ادامه بدم ؟

کلاس اولی(منیر)

سلام آقا اجازه...[بازنده].. یه سوال داشتم[سوال]...گفتن از آقا اجازه بپرس... اجبار ورزش کردن...؟؟ آخه آقا معلم من سختمه.[افسوس]..یکم راهنمایی در مورد ورزش میخوام..کی؟؟چقدر؟؟چه ورزشی؟؟اصلا لازمه؟؟[ناراحت] راستی کالریمو رو 1200 تنظیم کردما؟؟[پلک]