9 ماه رمضان

سلام به همه دوستان گرامی

 

امروز ورزش هوازی یا ایروبیک نداشتم

اما حرکتهای دراز نشست برای کوچک کردن و تقویت عضله شکم حدود 30-45 دقیقه قبل از افطار انجام دادم

سحر : نان + پنیر + گردو + چای کم شیرین

افطار : ابجوش + 4 عدد خرما + یک کاسه فرنی

شام 30 دقیقه بعد : خورشت قورمه سبزی با پلو نصف بشقاب سر خالی

تا ساعت 11:30 شب : یک عدد گلابی + یک لیوان شیر + یک تکه نان قندی خانگی

 

موفق باشید 

/ 3 نظر / 12 بازدید
سالومه

آیدین جان ورزش قبل از افطار اذیتت نمی کنه؟؟یعنی خیلی ضعف نمی کنی؟ بعد می شه به من بگی که به نظرت ورزش اول صبح بهتر جواب می ده یا ورزش بعد از ظهر مثلا 4 به بعد؟

آرام

عالی بود آق معلم جدا که امروز رو گل کاشتید..... "کوچک کردن و تقویت عضله شکم حدود 30-45 دقیقه قبل از افطار " واقعا که کلی انرژی گرفتم از این ورزشتون.... سحر هم عالی بود.... افطار هم عالیتر ... می مونه اون قرمه سبزی که امیدورام کم روغن بوده باشه .... مارال نازنین رو ببوسید...

زي زي

چه خوب هم خورديد هم ورزشتون روي شكم بوده [لبخند]