هفته سوم کاهش وزن

در این هفته برای برنامه ورزشی با توجه به اینکه شما اماده هستید ایتم دو را اضافه میکنیم

یعنی به این صورت برنامه در نظر میگیریم

  1. برنامه ورزش روزانه (جز جدایی ناپذیر از برنامه روزانه زندگی) ۵ الی ۱۰ دقیقه
  2. پیاده روی ارام ۶۰ دقیقه در طول هفته
  3. پیاده روی تند ۳۰ دقیقه در طول هفته
  4. دویدن ارام با تمرکز بر تنفس ۱۵ دقیقه در طول هفته

این هفته سعی کنید به مدت اجرای پیاده روی و دو نظم بدهید . چطور!؟

۵ دقیقه پیاده روی ارام + ۱۰ دقیقه پیاده روی تند + ۵ دقیقه دویدن ارام +۱۵ دقیقه پیاده روی ارام

البته شما می توانید زمانهای اجرا را با توجه به وضعیت جسمی خودتان افزایش دهید

اما دویدن همرا با تمرکز بر تنفس یعنی چه؟ این احتمال بسیار وجود داره که بعلت بی تحرکی دستگاه تنفسی به اصطلاح تنبل شده باشه! شما با تمرکز به دم و بازدم خود بصورت ارادی و ریتم بخشیدن به ان هم به دستگاه تنفس کمک کرده اید هم میزان اکسیژن بیشتری را روانه ششها کرده اید۰ دو قدم دم دو قدم بازدم(دم دم بازدم بازدم) پیشنهاد من هستش

در مورد برنامه غذایی همانند هفته های قبل تمرکز بر حجم مواد غذایی و اجرای درست ۵ وعده می باشد. ضمن انکه اب فراموش نشود

در هفته های اینده سعی می کنیم ایتم هایی به برنامه غذایی اضافه کنیم!

به امید هفته ای پر بار

سلامت با نشاط پر انرژی باشید

/ 16 نظر / 12 بازدید
نمایش نظرات قبلی
نازی

ممنونم از نظراتتون. واینکه بهم امیدواری میدین. خوشحالم که برنامه شما هم خوب پیش میره. امیدوارم موفق باشید

سارا

salam,mamnun az weblage ghashanget azizam man mikham vaznamo kam konam ,10 kilo ezafe vazn daram dar zemn har roz varzesh mikonam ,3 roz dar hafte shena mionam,va varzesham be sorate do roye teredmil va badesh harkate kesheshy va vazne zadan hast ,man moshkele kamkarye tiroeied daram va daroo masraf mikonam,dar zemn yadam raft begam ke senamam 26 hast,tamame webeto khundam,hala bayad che kary anjam bedam ta laghar sham?

گل بهار

خوشبختانه این هفته هم با موفقیت تموم شد و 1 کیلو دیگه سوخت.خسته نباشین متاسفانه این درد زیاده روی در تعطیلات آخر هفته منو هم عذاب میده.

کیوکوشین کان کاراته

آیدین عزیز با سلام . یه مطلب مفید برای بر و بچه های رزمی کار گذاشتم اگرسر بزنی و با نظرات سازنده و مفیدتون راهنماییم کنید از شما سپاسگزار خواهم شد. امیدوارم همیشه موفق باشی. یا علی اوس

بهارک

سلام آیدین من تو پرژن بلاگ که دیدم جدول نداره خب بعد رفتم تو ورد2007 جدول کشیدم و کپی پیست کردم و سابمیت کردم که جدولم نمایش داده شد تو وبلاگم. اما تو بلاگفا تو قسمتی که متن پست جدید تایپ می کنیم یه گزینه اینسرت تیبل داره.

دیانا

این تکنیک تنفسی که نوشتین دم دم بازدم بازدم رو الان همینطوری که نشستم تست کردم و به نظر میاد که خیلی کارساز باشه. فردا حتما موقع اجرای برنامه ام روش تمرکز می کنم. مرسی که توضیح دادین. مارال کوچولو ببوسین و از شیطنتهاش هم معلومه که در آینده یه پا دونده ی المپیک خواهد بود. شاد و پر انرژی که هستین پس در کنار خونواده تون ابشالا همیشه سلامت و تندرست بمونین.

فندق

هروقت میام اینجا از اینهمه مرتب و اصولی بودن برنامه تون کلی لذت میبرم آیدین جان خیلی ممنون از لطفتون ولی با این رشته سختی که من میخوام امتحان بدم واقعا هیچ چیز مشخص نیست حالا من سعی خودم رو میکنم توکل به خدا ببینم چی میشه راستی اینطور که شما پیش میرین تا نتایج کنکور بیاد ایشالا به وزن هدفتون رسیدین میتونین شیرینی بخورین [چشمک]

مهسا

[گل]خبری ازتون نیست

كپل

ممنون از راهنماییتون...به نظر شما میشه بجای یک وعده غذایی از شیرینی جات استفاده کرد ؟ آخه ترک شیرینی برای من خیلی سخته .. البته کیک و شیرینی هایی که خودم می پزم رو به بیرونی ها ترجیح میدم ..لااقل هفته ای 2 بار کیک می پزم [گریه]