هفته ششم کاهش وزن

 برنامه ورزش روزانه ۵ الی ۱۰ دقیقه (جز جدایی ناپذیر از برنامه روزانه زندگی)

پیاده روی ارام ۶۰ دقیقه در طول هفته
پیاده روی تند ۳۰ دقیقه در طول هفته
دویدن ارام با تمرکز بر تنفس ۴۵ دقیقه در طول هفته
۵ دقیقه پیاده روی ارام + ۱۰ دقیقه پیاده روی تند  + ۱۵ دقیقه دویدن ارام + ۱۵ دقیقه پیاده روی ارام

روند برنامه مانند سابق هستش و تا پایان ماه دوم و هفته هشتم این سیستم ادامه دارد تنها سعی در افزایش زمان داریم

اما شاید دوستانی به شرایط ایده ال رسیدن و احساس میکنند باید حرکت جدیدی شروع کنند . یک توصیه دوستانه یک هفته دیگر هم صبر کنید!!!!

برنامه غذایی

رعایت ۵+۱ نویت غذا مانند هفته های پیش و تلاش برای حذف یک سری مواد اضافی و یعنی جایگزینی با مواد بهتر!

اب فراموش نشود!

موفق باشید تا هفته اینده

/ 1 نظر / 11 بازدید
رضا

سلام خسته نباشید .بلاگ تخصصی دارین از اینش خوشم اومد به من هم سر بزنید خوشحال می شم .