ج هفته چهارم

سلام به همه دوستان

 

 برنامه ورزشی٢۴/١/٢٠٠٩ - ٣١/١/٢٠٠٩

                  نرمش صبحگاهی برنامه ورزشى توضیحات       پیاده روی   دویدن      شنبه  ١٠ دقیقه  ٣۵دقیقه راه رفتن روی شن تقریبا تند  ١٠دقیقه با سرعت متغییر و زیگزاگ مانند و مانور در بین نخل ها و بر روی شن  مراجعه به   پا نویس     یکشنبه  ١۵ دقیقه حرکات کششی + حرکت مخصوص کمربند شاته ای           دوشنبه  ١٠دقیقه  ٣٠دقیقه         سه شنبه  ------           چهار شنبه  ١٠دقیقه  ١٠دقیقه         پنجشنبه  ١٠دقیقه           جمعه  ----                         مجموع                        

برنامه غذایی

                      6:30 الی 7 10 الی 10:30 1 الی 1:30 4 الی 4:30 8 الی 8:30 9:30 الی 10:30       صبحانه 2 نهار 4 شام 6     شنبه یک لیوان شیر + نان و خرما با پنیر سیب سبز  ساندویچ پنیر و گوجه + یک عدد موز پرتقال یک عدد  پلو گوشت  چای با خرما      1شنبه  یک لیوان شیر + نان و خرما با پنیر  سیب سبز ساندویچ: نان تست +خرما وپنیر  پرتقال یک عدد    پلو و مرغ و حمص سوپ      2شنبه  یک لیوان شیر + نان و خرما سیب قرمز  سوپ حدود ٢۵٠گرم  پرتقال یک عدد    پلو و مرغ و ماهی  چای      3شنبه یک لیوان شیرکاکائو + نان و پنیر و عسل  سیب قرمز  ساندویچ نان و پنیر  پرتقال یک عدد     ٢تکه پیتزا چای شیرین      4شنبه شیر یک لیوان + نان و پنیر وعسل  سیب قرمز  ساندویچ تخم مرغ با پنیر  ٣عدد بیسکویت ترد  پلو با گوشت  ٢ تکه کیک پنیر ١*١      5شنبه

/ 19 نظر / 13 بازدید
نمایش نظرات قبلی
تبسم

سلام خوبین؟ من همه جا باید فوضولی کنم یکی نیست بگه خب اجازه بگیر بعد برو[ناراحت] تو انارستان خوندم ورزش رزمی کار میکردین وای من عاشقشونم منم کونگ فو کار میکردم یه سوال داشتم ازتون اگه لطف کنین ممنون میشم[خجالت] ببینید من سال یک سال پیش که کونگ فو میرفتم خیلی خوب جلو رفته بودم تو نزدیک به 9 ماه . از وقتی اومدم اینجا مجبور شدم بزارم کنار به نظرتون تا چند سالگی میشه کار کرد؟ یعنی اون چه سنیه که دیگه میگن به اصطلاح ادم بدنش نرم نیست و نمیشه؟ [گل]

تبسم

این نوع تمرین بیشتر برای بدست اوردن چابکی استفاده میشه و برای کاهش وزن هم مناسب می باشد استفاده از ان می تواند برنامه را از یکنواخت بودن (بعلت جابجایی ها که توام با هیجان و شادی هستش) خارج کند منم نخل میخوام[نیشخند]

فرنوش

سلام در کمال پررویی براتون ایمیل زدم مرسی از همکاریتون [چشمک]

نانازی

سلام ! راستش اینا چند نمونه از اون سایتایی هست که من خوندم ! کلید های سرچم هم : colorie shifting diet و zig-zag diet هست ! http://ifitandhealthy.com/calorie-shifting-diet/ http://calorieshiftingdiet.com/calorie-shifting-menu.html http://www.diet-reports.com/lp/calorie-shifting-diets.php?tid=wkw40&gclid=CP-W2_7_sZgCFQMwpAods3gDUQ خیلی خوشحال میشم نظرتون رو راجع به این نوع برنامه بدونم ! راستش نمیخوام تحت تاثیر جنبه تبلیغاتیش قرار بگیرم ! ولی به نظر خیلی اغوا کننده میاد. موفق و شاد باشید

زینب

چه قدر این هفته مرتب و خوب خوردی آیدین خان ! من شرمنده شدم به خدا ای ول خیلی خوب داری پیشرفت می کنی[چشمک]

ملانی

خوب اولین بار که کامنتمان نرسید دوباره تلاش میکنم اول سلام دوم تبریک بابت صدرنشینی منچستر واسه چند هفته تا بچه های ما یکم خستگی در کنند بیان قهرمان بشند [نیشخند][چشمک] سوم بی صبرانه منتظر نتایج تحقیقاتتان هستیم خسته نباشید پیشاپیش

ملانی

ای بابا کامنت که رسیده بود [خجالت] خوب یکی شو انتخاب کنید بخونید فقط یکی رو ها[نیشخند]

دیانا

آقا ما که نمی دونیم حمص چیه ولی از جدولهای غذایی تون به این نتیجه رسیدیم که شما نه تنها در ورزش بلکه در امر شریف تغذیه هم سرآمدید و نه تنها در این دو, بلکه در سایر امور هم به نظر میاد موفق هستین و تعادل همه جانبه و همه جا برقراره. پس موفق و شاد و سلامت بمونین همیشه.

دیانا

الان دیدیم که این بغل در مورد مارال پست گذاشتین. پس با اجازه تون یه "یا مارال" می گیم و روش کلیک می کنیم. [گل]

دیانا

آقا این شیرین عسل تون که بدجوری دلبری می کنه آخه!. بچلونینش پلیز!.