3 ماه رمضان

سلام به همه

ممنون از شری عزیز و آرام برای تشویق هایشان

اما روز سوم

٧۵ پیاده روی نسبتا تند

دقیقه ٣۵-۴٠ کمی فشار وارد شد که به تنظیم سرعت و ادامه بعد از دو سه دقیقه رفع شد و تقریبا نه احساس گشنگی داشتم و نه تشنگی در ۵ دقیقه اخر احساس اینکه دیگه انرژی نمانده داشتم

نکته : اشنایی با این احساس ها و پیدا کردن راه هایی برای بازگشت به حالت اول بسیار به شما و من کمک می کند

نکته٢: برخلاف همیشه سعی که بطری ١.۵ لیتری اب را بر می داشتم و سر می کشیدم امروز با لیوان و جرعه جرعه و مکث و در دفعات متعدد این کار را کردم هم اب بدن تامین شد و هم معده ام پر از اب نشد که با غذا باعث افزایش حجم معده و احساس سنگینی شود 

سحر: یک کاسه سوپ + ۴عدد وجیه(مانند کوکوی سیب زمینی اما با ارد نخود)+٢۵٠ میلی اب

افطار : ابجوش+خرما+٢سمبوسه+یک قاشق حلوا

شام: سوپ مرغ یک بشقاب(من سوپ خیلی دوست دارم)

ساعت ٨:٣٠ تا ١٠ : حدود یک لیتر اب و شربت کم شیرین + کارامل

 

موفق باشید

/ 3 نظر / 16 بازدید
سوگند

سلام آق معلم حال و احوال چطوره ؟ پس شما هم دوباره شروع کردین ؟ آق معلم چرا من مثل آدم یه بار وزن کم نمیکنم و بعد مثل آدم به بقیه امور زندگیم برسم؟؟؟؟[ناراحت]

آرام

عالی بود آق معلم.... به نظرم روز سوم خیلی بهتر از روز دوم بود چون به جای 4 سمبوسه دوتا استفاده کردید و سوپ هم که عالیه....

آزی

آق معلم نماز وروزه هاتون قبول.میبینم قضیه کاملا جدیه[لبخند]...حق دارید خوب منم رقیب جدی هستم.با این آب رو کم کم خوردن موافقم چون منم بعد از افطار اوایل مشکل پیدا می کردم ولی الان سعی می کنم کم کم آب بخورم با آرزوی موفقیت وتداوم