برنامه روزانه هفته ششم

هفته ششم                                                                               ٢٠٠٨/١١/٢٩

 

قد: ۱۸۵ cm

وزن اولیه :۱۱۷ کیلوگرم                                           وزن جدید:١١٢.۵ کیلوگرم

وزن مناسب : ۸۵ تا ۹۵ کیلو گرم

اضافه وزن: ٢٢.۵ کیلوگرم                                           کاهش وزن: ۴.۵ کیلوگرم

 

هدف: 1)دویدن ارام ۱۵ الی ۲۰ دقیقه 2)کاهش وزن ۰.۵ تا ۱ کیلوگرم

 

برنامه ورزشی  

  نرمش صبحگاهی پیاده روی دویدن رام   ارام تند(ورزشی) شنبه  5 دقیقه  ۲۰دقیقه  ۱۰دقیقه  ۲۰دقیقه یکشنبه  ۱۰دقیقه       دوشنبه  ۱۰دقیقه  ۵دقیقه  ۵دقیقه  ۲۰دقیقه سه شنبه  ----       چهار شنبه  ۵دقیقه       پنجشنبه  ----  ۵دقیقه  ۵دقیقه  ۳۰دقیقه جمعه  ----                 مجموع  ۳۰ دقیقه  ۳۰دقیقه  ۲۰دقیقه  ۷۰دقیقه

 

 برنامه غذایی 

  6:30 الی 7 10 الی 10:30 1 الی 1:30 4 الی 4:30 8 الی 8:30 9:30 الی 10:30   صبحانه 2 نهار 4 شام 6 شنبه نان جو + شیر موز سیب ترش برنج با نصف کباب تابه ای (نصف کف دست) + یکعدد خیار نارنگی یک عدد  ماهی دو تکه با برنج و سالاد  توت فرنگی ۲عدد 1شنبه  نان جو + شیرموز سیب ترش   برنج با نصف کباب تابه ای نارنگی یک عدد   برنج ۵قاشق با ۲قاشق قورمه سبزی  شکلات ۸۰٪ 2شنبه  شیر یک لیوان + عسل +نان جو  سیب ترش  تن ماهی + نان  پرتقال یک عدد  قورمه سبزی یک بشقاب   3شنبه  نان + پنیر + چای شیرین موز  قورمه سبزی (باز هم)  ---  املت سر اشپز  بستنی ۲ قاشق 4شنبه  شیر یک لیوان + نان و عسل  سیب ترش  املت سراشپز  پرتقال یک عدد  جوجه تنوری+ سالاد کلم   5شنبه  یک عدد موز

/ 17 نظر / 15 بازدید
نمایش نظرات قبلی
زی زی

من اومدم نظر بدهم این گوشه دیدم ارور داد ........ راست میگین ها من نباید گول مشغله های کاری رو بخورم که نذارن درس بخونم . تازه شم کلی تبریک بابت کم کردن وزنتون . کاش یه دستی هم به سر همسر ما می کشیدین تا این شکمش رو آب می کرد [شیطان][شیطان]

آزی

دست برادر خانم درد نکنه.ولی فکر می کنم وقتش باشه که اعتراف کنید که رژیم دارید وحتی المقدور غذاهای رژیمی وبه مقدار کم بفرستند[چشمک]......هرچند که از قدیم گفتن:دندونه اسب پیش کشی رو نمی شمرن ولی لایف استایل جدیه.شوخی که نداره با کسی داره؟تعارف هم نداره وایضا اینکه آقا معلم من اشک تو چشمام جمع شد برای این 5قاشق برنج و2قاشق خورش[چشمک]......اینجوری اون قابلمه برنج اهدایی کارو مشکل تر می کنه ودهنم آب افتاد برای اون 2تا توت فرنگی که ما نداریم حالا حالاها واینکه با اینکه شما استادید واقا معلم ولی هنوزم کالری هاتون بسیار پایینه. [عینک] شانس آوردید که من در حدی نیستم که نمره بدم بهتون

آرام

تبریک برای کاهش وزنتون آقا آیدین.[گل] یک سوال هم دارم اینکه زمان استفاده از دستگاه (اسکی فضایی)کی باشه بهتره؟قبل از ایروبیک؟ بعد از ایروبیک؟ مدت زمانش هم چقدر باشه ؟

ملانی

اخی به خاطر دندوناش میگن خرگوش[سوال] اتفاقا من با رونالدو همذات پنداری میکنم چون هر چقدرم ورزش کردم لاغر نشدم

فرنوش

سلام خوبین ؟ چقدر خوب که اینقدر پشتکار دارین[دست] راستی براتون ایمیل زدم . گرفتین؟

نیروی برتر(نیاز)

مرسی اقا ایدین... راستی تبریک بابت کاهش وزن. عالیه. همینجوری ادامه بدین... راستی من کمربند بسته بودم ولی ضربه خیلی قدرت داشت و حتی کمربنده هم نتونسته بود مانع این بشه که به جلو پرت نشم. البته اگر کمربند نمی بستم ببینید چی میشد. و اون حرفتونو که ما پدر و مادریم و در قبال بچه مسئول خیلی قبول دارم. اصلا نمی تونم فکرشو بکنم که بچه هام بی من چطور باید بزرگ بشن.. کی حداقل از نظر عاطفی میتونه ارضاشون کنه...

آرام

ممنونم از راهنمایی کاملتون [گل][گل][گل]. پس فعلا همون 10 دقیقه قبل یا بعد ایروبیک ازش استفاده می کنم تا زمانی که حس کنم مازاد بر ایروبیک باید شوک بدنی دیگه ای به خودم بدم تا وزن کم کنم.

آزی

ممنون آقا معلم برای نمره 18.به نظر خودم که خوبه[هورا] اون عکس هم اتفاقا خودمم[چشمک] ونمی دونم چرا این هفته این همه دارم خراب کاری می کردم[ناراحت]...دیروز وامروز حسابی خراب کاری کردم باشد که از فردا جبران کنم

كپل

ممنون از راهنماییات . راستی میخوام تردمیل میخرم .. مارک خوب و مدل خوبی میشناسی ؟ اگه حرکت خاصی واسه رون پا می شناسی یادم میدید ؟ ممنون میشم

نرگس

موفق باشید