روز اول ماه رمضان

سلام

دوست های عزیز

ما رمضان فرا رسید جدا از بحث های اعتقادی و مزایایی معنوی این ماه

فرصتی مناسب برای همه هستش که با برنامه ای مناسب برای این ماه در راه کاهش وزن و نگاهی به بعد برای حفظ ان از این ماه بهره ببرند

 

من بشخصه شروع کردم

بمانند قبل برای اینکه چند وقت از ورزش دور بودم با پیاده روی ساده برای بدست اوردن امادگی شروع کردم

یعنی ورزش روز اول یکساعت پیاده روی قبل از افطار

سحر : کمی برنج با خورشت گوشت

افطار: چای + ۴عدد خرما + ٢ عدد سمبوسه کوچک

یکساعت بعد شام : ماهی با برنج و سالاد و زیتون

ساعت٨:٣٠شب چای

ساعت ٩:٣٠ شیر موز که اضافه بود و نباید می خوردم

وزن روز جمعه ١١٢ کیلو

وزن امروز صبح ١١١ کیلو

میدونم تا وزن ١١٠ راحت کم می شه شاید تا پس فردا ولی هدف اخر ماه رمضان هستش که قبل از وزن که مایلم ١٠۵ باشه رسیدن به یک فیتنس خوب در ناحیه شکم هستم که باز بعلت پرخوری تو چشم اومده

"یاده کارتون گونگ فو پاندا افتادم که بهش گفتن انگشتای پاهاش رو هم نمی تونه ببینه"

با ارزوی موفقیت برای همه

/ 3 نظر / 15 بازدید
آرام

موفق باشی آق معلم ... معلومه که حسابی عزمتون رو جزم کردید ها..... ببینم تا آخر ماه رمضون چیکار می کنید شما...

نسيم

مي خوام بدونم با وزن 55700 در روز چند كالري بايد غذا بخورم؟

نسيم

كي جوابمو مي گيرم در ضمن قدم 160 سانتي متر است.